Børn med autisme: hvordan tilrettelægges en undervisning ud fra børnenes forudsætninger (Bog, Hæftet)

Forlag: Danmarks Lærerhøjskole, Institut for Pædagogik og Psykologi
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Serietitel: Specialpædagogiske tekster
Sideantal: 70
Dato for udgivelse: 1-1-1991
Udgivelse: 1991.
Nr. i serien: Bind: nr. 26,
Medforfattere: Gitte Grønborg Jensen og Ulla Poulsen
ISBN-13: 9788777770128
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill.
Ophavsangivelse: Ulla Poulsen
År for denne udgave: 1991
Første udgivelsesår: 1991
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes

3 - 8 hverdage

kr 41,00

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Forfatterne har stillet sig selv følgende spørgsmål:
- hvordan definerer vi autismebegrebet?
- hvad er årsagerne til autisme?
- hvori består handicappet autisme?
- hvad er det autistiske barns specifikke problemer?
- hvilken forskning og hvilke teorier kan vi benytte som faglig basis?
- hvordan kan vi bedst fremme det autistiske barns udvikling?
- er struktureret undervisning et velegnet tilbud?

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Børn med autisme: hvordan tilrettelægges en undervisning ud fra børnenes forudsætninger

Børn med autisme: hvordan tilrettelægges en undervisning ud fra børnenes forudsætninger