Nedsat pris! Forstør

Markedsføringsplanlægning (Bog, Hæftet)

Forlag: Gyldendal Undervisning
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 350
Udgivelse: 1. udgave, 1998.
Medforfattere: Gregers Mansfeldt, Steen Olesen, Lindy Olsen
ISBN-13: 9788700326187
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill.
Ophavsangivelse: Steen Olesen, Lindy Olsen
Anvendelighed: Undervisningen på merkonomkursernes markedsføringslinie
År for denne udgave: 1998
Første udgivelsesår: 1998
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

Varen er desværre ikke på lager i øjeblikket

kr 346,26

-13%

Vejl. pris: kr 398,00

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Med udgangspunkt i den generelle parameterteori indeholder bogen en uddybende gennemgang af arbejdet med handlingsparametrene i strategisk, taktisk og praktisk betonet perspektiv. Opgaverne med produktudvikling, indretning af markedsorganisationen, arbejdet med sælgerne, udarbejdelse af markedsføringsplanen og hertil hørende budgetter og budgetkontrol er gjort til genstand for en særskilt og meget praktisk betonet gennemgang.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Markedsføringsplanlægning

Markedsføringsplanlægning