Nedsat pris! Mediemålinger - af trykte og elektroniske mediers læser-, seer- og lyttertal Forstør
Kategorier / sektioner:

Mediemålinger - af trykte og elektroniske mediers læser-, seer- og lyttertal (Bog, Indbundet)

Af: Peter S. Mortensen

Forlag: Handelshøjskolens Forlag
Format: Indbundet
Sprog: Dansk
Serietitel: Serie Å
Sideantal: 778
Dato for udgivelse: 1-5-1998
Udgivelse: 1. udgave, 1998.
Nr. i serien: Bind: nr. 98,
ISBN-13: 9788716134073
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill.
År for denne udgave: 1998
Første udgivelsesår: 1998
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

Forlaget skriver: Er under forberedelse.

kr 687,30

-13%

Vejl. pris: kr 790,00

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

For første gang på dansk foreligger her en samlet beskrivelse og analyse af alle de måleproblemer, der er forbundet med at beregne læsertal for aviser og blade samt seer- og lyttertal for TV og radio, både programmer og reklamespots.
Udgangspunktet er formålet med at gennemføre sådanne målinger, både for udgivere/stationsejere og for reklamebranchen. Derved kommer måling af annoncers effekt også i søgelyset.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Mediemålinger - af trykte og elektroniske mediers læser-, seer- og lyttertal

Mediemålinger - af trykte og elektroniske mediers læser-, seer- og lyttertal