Projekt Skoleevaluering: praksis og perspektiver - en midtvejsrapport (Bog, Hæftet)

Af: Ole Harrit

Forlag: Danmarks Lærerhøjskole
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 108
Dato for udgivelse: 1-1-1998
Udgivelse: 1. udgave, 1998.
ISBN-13: 9788777015984
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: samt Kirsten Balle m.fl.
År for denne udgave: 1998
Første udgivelsesår: 1998
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
Udgave: 1
Oplag: 1

3 - 8 hverdage

kr 50,00

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Projekt Skoleevaluering er et samarbejde mellem Herning, København, Skive og Vejle med konsulentbistand fra Danmarks Lærerhøjskole.
Formålet med Projekt Skoleevaluering er primært at støtte de professionelle med udviklingen og anvendelsen af evalueringsmetoder, der kvalificerer børnenes læring og giver mulighed for dialog og samarbejde med alle implicerede parter.
Denne midtvejsrapport beskriver projektets evalueringsopfattelse og de aktiviteter, der er gennemført på de respektive skoler.
Første del af denne rapport beskriver evalueringsopfattelsen og de betingelser og muligheder, vi lægger vægt på i arbejdet med at støtte evalueringen på de respektive skoler.
Anden del af denne rapport indeholder de 12 konsulenters beskrivelser af, hvordan man har organiseret arbejdet på den enkelte skole, hvilke aktiviteter man har arbejdet med, hvilke metoder og redskaber der er anvendt og udviklet, og hvilke perspektiver konsulenten ser i relation til den enkelte skoles udvikling.
I denne rapport redegøres primært for arbejdet i et strukturelt perspektiv - organisering og udvikling af redskaber og metoder.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Projekt Skoleevaluering: praksis og perspektiver - en midtvejsrapport

Projekt Skoleevaluering: praksis og perspektiver - en midtvejsrapport