Projektopgavetænkning: mellem pligt & pensum og lyst & læring (Bog, Hæftet)

Af: Frode Boye Andersen

Forlag: Danmarks Lærerhøjskole
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Serietitel: Udviklingsprogrammer
Sideantal: 72
Dato for udgivelse: 1-1-1999
Udgivelse: 1998.
ISBN-13: 9788777015977
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: i samarbejde med Søren Fanø og Birgit Frederiksen
Fotograf: Frode Boye Andersen
Illustrationsangivelser: ill.
År for denne udgave: 1998
Første udgivelsesår: 1998
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
Oplag: 1

3 - 8 hverdage

Levering inden jul: OK

kr 108,00

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Bogen beskriver nogle af de overvejelser, man som lærer må gøre sig, når det handler om arbejdet med projektopgaven. Udgangspunktet er de første, opløftende erfaringer med projektopgaverne. Og et udviklingsarbejde, der havde til hensigt at undersøge, om det er muligt at holde projektopgaverne frie af den stive skabelon. Alternativet kunne være at beholde projektopgaverne som dynamiske, anderledes læreprocesser?
Frode Boye Andersen, lærer, pædagogisk konsulent med skoleudvikling og projektarbejde som arbejdsfelt på DLH i Århus, i samarbejde med Søren Fanø, lærer på Mårslet Skole og Birgit Frederiksen, lærer på Mårslet Skole.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Projektopgavetænkning: mellem pligt & pensum og lyst & læring

Projektopgavetænkning: mellem pligt & pensum og lyst & læring