Forstør
Kategorier / sektioner:

Reklame - kultur (Bog, Paperback)

Forlag: Aalborg Universitetsforlag
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Serietitel: FISK-serien
Sideantal: 224
Udgivelse: 1. udgave, 1993.
Nr. i serien: Bind: 1,
Redaktion: Jens F. Jensen - Tove Arendt Rasmussen - Jørgen Stigel
ISBN-13: 9788773074626
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill. (nogle i farver)
År for denne udgave: 1993
Første udgivelsesår: 1993
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 5

3 - 8 hverdage

kr 105,50

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Antologien handler om, hvordan reklamen til stadighed finder nye veje, når den taler til vores forestillinger, ønsker og behov. Reklamen er kulturens refleksion - reklamen søger at give os indtryk, som vi kan forvandle til udtryk i varebrug og livsstil. Reklamen griber sociale og psykologiske behov og sætter tegn, symboler og mening på spil. I denne bogs analyser af reklamer, er formalisering og systematisering af forestillingsdannelsens ´veje´ en afgørende dimension og semiotiske tilgangsvinkler udgør en afgørende dimension.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Reklame - kultur

Reklame - kultur