Nedsat pris! Set gennem nettet: organisationers troværdighed på hjemmesider Forstør
Kategorier / sektioner:

Set gennem nettet: organisationers troværdighed på hjemmesider (Bog, Hæftet)

Af: Elisabeth Hoff-Clausen

Forlag: Samfundslitteratur
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Serietitel: Den kommunikerende organisation
Sideantal: 92
Dato for udgivelse: 11-2-2002
Udgivelse: 1. udgave, 2002.
ISBN-13: 9788759309452
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill.
Ophavsangivelse: Elisabeth Hoff-Clausen
År for denne udgave: 2002
Første udgivelsesår: 2002
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 3

2 - 5 hverdage

Levering inden jul: OK

kr 138,60

-1%

Vejl. pris: kr 140,00

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Bogen handler om de kommunikationsvilkår, der gælder på nettet og ser på, hvad de kræver for afsenderen, hvis man vil fremstå troværdigt. Hjemmesider er afslørende, fordi de både viser det, virksomheden prøver at fremstå som - og samtidig ofte en del om, hvordan man egentlig er. Er der ikke sammenfald, svækkes troværdigheden. Ethos på hjemmesider skal altså komme indefra, og hvad det i praksis kan indebære, skitserer bogen et bud på.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Set gennem nettet: organisationers troværdighed på hjemmesider

Set gennem nettet: organisationers troværdighed på hjemmesider