Skolestart for et barn med sprogvanskeligheder (Bog, Hæftet)

Forlag: Danmarks Lærerhøjskole, Institut for Pædagogik og Psykologi
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Serietitel: Specialpædagogiske tekster
Sideantal: 63
Dato for udgivelse: 1-1-1989
Udgivelse: 1989.
Nr. i serien: Bind: nr. 15,
Medforfattere: Ruth Birnbaum, Jette Trentemøller, Grete Addington
ISBN-13: 9788787315852
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill.
Ophavsangivelse: Ruth Birnbaum - Jette Trentemøller
År for denne udgave: 1989
Første udgivelsesår: 1989
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes

3 - 8 hverdage

Levering inden jul: OK

kr 38,00

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Eksamensopgave, Speciallæreruddannelsen, gren 1, Danmarks Lærerhøjskole.
Da de fleste børn, 94% på landsplan, starter deres skolegang i børnehaveklassen, vil vi opfatte børnehaveklassen som skolestarten. Vi har interesseret os for, hvilken betydning "den samordnede indskoling" har for barnet med sprogvanskeligheder. Med "den samordnede indskoling" henviser vi til en organisation, hvor børnehaveklasse, 1. og 2. klasse samlæser i et vist antal timer om året.
Til at belyse vores emne har vi derfor valgt en 7-årig pige med sprogvanskeligheder, der går i en børnehaveklasse på en skole med "samordnet indskoling".
Grete Addington
Ruth Birnbaum

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Skolestart for et barn med sprogvanskeligheder

Skolestart for et barn med sprogvanskeligheder