Nedsat pris! Strategisk kommunikation: kvalitetsstyring og måling Forstør
Kategorier / sektioner:

Strategisk kommunikation: kvalitetsstyring og måling (Bog)

Af: Helle Petersen

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Sideantal: 90
Dato for udgivelse: 29-8-2002
Udgivelse: 1. udgave, 2002.
ISBN-13: 9788759309810
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill.
År for denne udgave: 2002
Første udgivelsesår: 2002
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 3

2 - 5 hverdage

Levering inden jul: OK

kr 120,06

-13%

Vejl. pris: kr 138,00

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Kvalitetsstyring og måling af kommunikation er aktiviteter, der på hver sin måde kobler virksomhedens kommunikationsarbejde sammen med den overordnede strategi og ledelse. Men hvordan arbejder man strategisk med virksomhedens kommunikation? Og hvordan dokumenterer kommunikationsafdelingen, at man er den nye strategiske rolle værdig?
Denne bog giver inspiration til arbejdet med disse nye udfordringer i form af to nyudviklede værktøjer - kommunikationsproceduren og den strategiske kommunikationsmåling. Det er ikke indviklede, videnskabelige metoder, men gennemtænkte "brugsmodeller", der er skabt i samarbejde med nøglepersoner i Novozymes A/S og Novo Nordisk Servicepartner A/S - godkendt af ledelserne og i dag fungerende i praksis.
Helle Petersen (f. 1971) er ph.d. og erhvervsforsker med speciale i forandringskommunikation.Hun er leder af 'Employee Relations and Brand Communications' i Novo Nordisk og fungerer desuden som censor på en række universiteter og handelshøjskoler samt som redaktør på Samfundslitteraturs tværvidenskabelige serie Den kommunikerende organisation.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Strategisk kommunikation: kvalitetsstyring og måling

Strategisk kommunikation: kvalitetsstyring og måling