Teoretiske refleksioner med skoleevaluering efter "Københavnermodellen" (Bog, Hæftet)

Forlag: CLUE, Danmarks Lærerhøjskole
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Serietitel: Projekt Skoleevaluering - 4 by projektet
Sideantal: 128
Dato for udgivelse: 1-2-1998
Udgivelse: 1998.
Medforfattere: Mette Løvbjerg, Lejf Moos, Lise Tingleff Nielsen, Johnny Thomassen, Peter Ulholm
ISBN-13: 9788777016332
Produkt type: Bog
Ophavsangivelse: Lejf Moos
År for denne udgave: 1998
Første udgivelsesår: 1998
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes

3 - 8 hverdage

kr 119,00

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Denne bog er sammensat af erfaringsbeskrivelser og teoretiske refleksioner på baggrund af praksis i projekter, hvor skoleevalueringen står centralt i skoleudviklingen.
Indhold:
Indledning
1. Metoden kort beskrevet
2. Erfaringer fra arbejdet med 'Københavnermodellen'
3. Samfundsmæssig og kulturel kontekst
4. Evalueringsopfattelser
5. Skoleevaluering som læringsproces
6. Konsulentens position
7. Ledelsen og styringsgruppen
8. Handling og tolkning
9. Resultater
Litteratur

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Teoretiske refleksioner med skoleevaluering efter "Københavnermodellen"

Teoretiske refleksioner med skoleevaluering efter "Københavnermodellen"