Bøger
E-bøger
Lydbøger
Blog / Info
Indkøbskurv (0)
WilliamDam.dk - Altid billige bøger
Kontakt os
E-mærket
Søg: Vis udsolgte:
Du er her: Forside -> Erhverv -> Management -> Strategi med mening
 
0 stjerner
Strategi med mening

Strategi med mening
(Bog, Indbundet)
- hvordan sikrer virksomheder strategisk effektivitet

Forfatter(e): Mark Holst-Mikkelsen, Flemming Poulfelt

ISBN 13: 9788776641368
Forlag: Børsen
Indbinding: Indbundet (Info)
Udgave: 1
Oplag: 6
Trykt i: 2008
Mål: H: 233mm B: 157mm D: 24mm V: 499g
Sider: 199 ill.
Sprog: Dansk Sprog: Dansk

Udgivelsesdato: 29/02-2008

Andre udgaver

Strategi med mening (E-bog, download)
231,00 DKK
439,00 DKK
Normalpris: 475,00 DKK
Spar: 36,00 DKK (7.6%)
Levering: 1-5 hverdage
 
Antal:
Tilvælg gaveindpakning:
Alm. gavepapir (+ 10,00 DKK) 
[ Tilføj ønskeliste ]
Forlagets beskrivelse

Strategi med mening giver værdifuld inspiration og dokumenteret viden, der gør virksomheder i stand til at lykkes bedre med deres strategier.


Ny forskning dokumenterer, at når strategier giver mening, skaber virksomheder bedre resultater. Strategien skal af øverste ledelse, mellemledere og medarbejdere opleves som rigtig, fornuftig og nødvendig i forhold til virksomhedens særlige situation og udviklingsbehov. Derudover gælder det om at tænde lyset i øjnene på de ansatte og udvikle den strategiske handlekraft i hele organisationen.


Strategi med mening tager hånd om den problemstilling, at virksomheder investerer masser af tid, energi og ressourcer på at udvikle og implementere nye strategier - uden nødvendigvis at nå den fulde effekt. Ja, faktisk oplever danske virksomheder kun at udnytte 60 % af deres potentiale. Bogen er spækket med dokumenteret viden, gode eksempler og praktiske ledererfaringer, der giver en præcis forståelse for danske virksomheders udfordringer med at udvikle og implementere strategier.


Bogen gør det tydeligt, hvordan virksomheden udvikler det strategiske lederskab gennem fokuseret involvering af organisationen i de aktiviteter, som gør den største forskel. Det indebærer, at man på samme tid realiserer de fastlagte målsætninger og bruger færrest mulige ressourcer på det.


Indholdsbeskrivelse
Med udgangspunkt i dokumenteret viden, eksempler og praktiske danske ledererfaringer er bogens mål at inspirere ledere og strateger til at lykkes bedre med strategierne

Vær den første til at skrive en anmeldelse eller vurdere
Skriv anmeldelse
Kunder købte også
I spidsen for forandringerI spidsen for forandringer
(Bog, Hæftet)
210,00 DKK
PraksisfællesskaberPraksisfælless-
kaber

(Bog, Hæftet)
349,13 DKK
Blue Ocean StrategyBlue Ocean Strategy
(Bog, Indbundet)
458,00 DKK
 
OrganisationsteoriOrganisationst-
eori

(Bog, Hæftet)
336,88 DKK
Organisationsteori i praksisOrganisationst-
eori i praksis

(Bog, Hæftet)
261,63 DKK
Kultur i organisationerKultur i organisationer
(Bog, Hæftet)
236,25 DKK
LedelsesspecialiseringLedelsesspecia-
liser

(Bog, Hæftet)
494,00 DKK
 
Ny strategisk ABCDNy strategisk ABCD
(Bog)
175,00 DKK
Videnskabsteori for begyndereVidenskabsteor-
i for begyndere

(Bog, Hæftet)
174,96 DKK
Strategisk ledelse - de mange arenaerStrategisk ledelse - de mange arenaer
(Bog, Hæftet)
243,25 DKK
 
Kundernes vurdering på trustpilot.dk Vi er e-mærket Betalingsinformation Vi sender pakker med GLS Vi sender pakker med Post Danmark
Fragtfrie bøger | Lynlevering | Kontakt os | Nyhedsbrev | Hvem er vi? | Hjælp til e-bøger og e-lydbøger | Kundeservice | Nyt om bøger | Sitemap | Idéer til tiltag og ændringer

Copyright 2005-2014 WilliamDam.dk
William Dams Boghandel - St. Torv 7 - 3700 Rønne - Tlf: (+45) 56 96 46 00 - E-mail:shop@williamdam.dk