Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for E... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets: AMEC 2011, Taipei, Taiwan, May 2, 2011, and TADA 2011, Barcelona, Spain, July 17, 2011, Revised Selected Papers

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)



Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgave 2013 ed.
Udgivelsesdato 04-01-2013
Første udgivelsesår 2013
Serie Lecture Notes in Business Information Processing
Illustrationer 36 Illustrations, black and white; XII, 129 p. 36 illus.
Fagredaktør Esther David, Valentin Robu, Onn Shehory, Sebastian Stein, Andreas Symeonidis
Originalsprog Germany
Sideantal 129
Indbinding Paperback / softback
Forlag Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
Sideoplysninger 129 pages, 36 Illustrations, black and white; XII, 129 p. 36 illus.
Mål 235 x 155
ISBN-13 / EAN-13 9783642348884