Søgning på underkategorier- og emner:
DANSKE EVENTYR I IRAN fortæller historien om Iran via de danskere, der i tidernes løb er rejst til landet for at prøve lykken. Ét eventyr handler om danskeres... Læs mere
International markedsføring, 5. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelserne og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.... Læs mere
Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han... Læs mere
International markedsføring, 6. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og... Læs mere
Sæt stenalderhjernen på stand by og skru op for den kulturelle intelligens! Det moderne... Læs mere
International markedsføring, 6. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger... Læs mere
Cases og opgaver til International markedsføring, 5. udgave, er udarbejdet til undervisning i markedsføring/marketing på... Læs mere
Business behavior in markets around the world is constantly evolving, impelled by generational shifts, improvements in... Læs mere
Regardless of whether we want to deal with the Chinese, integrate staff from India or work with various different... Læs mere
Om at begå sig som dansker i udlandet. Om at kommunikere med folk fra andre lande uden at trampe rundt som en elefant i den... Læs mere
Veludført international projektledelse er i dag en vigtig forudsætning for danske virksomheders succes på både nye og eksisterende globale markeder.... Læs mere
Humphrey Lau er CEO for Kina og Group Senior Vice President i Grundfos. Han har tidligere stået for Novos... Læs mere
Nogle virksomheder klarer sig godt på det globale marked, og andre gør ikke. Forstå, hvad de gode gør og lær, hvad du ikke skal gøre. Indblik i mere end 30 virksomheders arbejde i Kina på godt og ondt.