Hvad skal der til for at holde på mine kunder? – Gode kundeoplevelser! Og hvordan skaber man så dem? Når hverken medarbejdere eller ledelse mister kunden af... Læs mere
Endelig !! -en hurtig, nem og sjov bog om basal ledelse. Hvis du vil nå op på... Læs mere
Læs om det system, der har skabt rigdom og succes for over 1000 mennesker gennem de sidste 10 år, og om det system, der har gjort, at jeg har skabt en formue på over 500 mio.... Læs mere
Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og... Læs mere
The modern skillset for creative problem-solving, compiled by four industry experts
Discover how to become the ultimate sales machine.
I Blue ocean-skift undersøger Kim og Mauborgne en lang række virksomheder og organisationers arbejde med blue ocean-strategi. De ser på... Læs mere
Plan, implement and optimize a tailored, end-to-end digital marketing strategy that aligns to wider business objectives with this bestseller, including updates on mobile, automation, AI and new data protection laws.
Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat... Læs mere
Bogen har som noget nyt fokus på ledelse af marketing og eksekvering - hvordan man sikrer sig, at alle aktiviteter kan gennemføres effektivt, uanset om det er... Læs mere
Gennemprøvede metoder til at komme bag om prisen og give dine kunder... Læs mere
Kan du blive en endnu bedre sælger? Svaret er et... Læs mere
CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder er en håndbog i kundeorientering med fokus på mindset, strategi, ledelse &... Læs mere
90% af deltagerne i MØUS* (mødelederundersøgelse) mener, at de spilder deres tid på at deltage i møder, der ikke giver nok resultater. Et vanvittigt højt tal. Vil... Læs mere