God markedsføring overrasker og smitter af på dit image, og i vores udvalg af bøger om emnet kan du læse om, hvordan du laver markedsføring, der når ud til dine kunder, og om hvordan onlinemarkedsføring fungerer.
Du kan også lære om markedsføring, der ikke kun foregår på digitale platforme, og om hvordan virksomheden i det hele taget plejer sit omdømme.
Endelig har vi alle de bøger, der skal bruges om juridiske aspekter, der skal tages stilling til, før en virksomhed går i gang med at promovere sig selv.
Verdens 1. Farveordbog giver dig redskabet til bevidste farvevalg. Farvernes signaler taler til vores underbevidsthed, så derfor er det rette farvevalg... Læs mere
Vi skriver mere og mere på vores job, men får vi formidlet vores budskaber klart, præcist og medrivende, så læseren føler sig både mødt og hjulpet?... Læs mere
CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder er en håndbog i kundeorientering med fokus på... Læs mere
Antologien handler om, hvordan reklamen til stadighed finder nye veje, når den taler til vores forestillinger, ønsker og behov. Reklamen er kulturens refleksion - reklamen søger at give os... Læs mere
I GURUBOGEN har 100 af verdens førende iværksættere og ledere ordet. De skriver jordnært og uhøjtideligt om innovation,... Læs mere
MedTech Marketing is for anyone who wants to make a difference within the MedTech industry (MedTech is short for... Læs mere
Artiklerne i denne bog sætter fortællingen i fokus: Hvad er storytelling? Hvad er en fortælling? Hvordan anvendes... Læs mere
LinkedIn er blevet det foretrukne sociale medie for så vidt angår folks karrierer og deres professionelle netværk. Det betyder, at det både er attraktivt for individer og for... Læs mere
Google AdWords er verdens største online markedsføringsværktøj, og det kan være en enorm hjælp til dig, som ønsker at udvide sin kundebase – det er den ultimative måde at... Læs mere
Busser bygges ikke på samlebånd - det er et håndværk. Få historien om en vigtig arbejdsplads og samtidig de mange tekniske detaljer bag de... Læs mere
Hvorfor skal vi købe nye kampfly, hvilke politiske dagsordener spiller ind, hvad er det for fly vi kigger på og hvad er deres styrker og svagheder? Det er nogle... Læs mere
Listen Louder er en lille bog om at lytte højere. Det er en bog skrevet til dig, der brænder for enten innovation, iværksætteri og markedsføring eller måske... Læs mere