Mediebranchen befolkes af kendte mennesker, effektive projektledere og kreative gunslingers med mundlæderet i orden. Du skal stå tidligt op for at ride med på dens galoperende... Læs mere
Hvad skal der til for at lave en god podcast? Sludrende snakke, bestialske mord eller daglige nyheder? Podcasts er fordybelse, oplysning og underholdning. Korte og lange,... Læs mere
FRA TÅRN TIL TORV er en grundbog i konstruktiv og involverende journalistik. Bogen gennemgår historisk branchens definition af en god historie, men introducerer også... Læs mere
"Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt... Læs mere
"Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold,... Læs mere
Drømmer du om at skrive en bog? Har du svært ved at finde tid i hverdagen til at få skrevet?Kæmper du med strukturen i din bog?Står du med et halvt manuskript og ved ikke,... Læs mere
Vi har fortalt historier til hinanden i alle tider og samfund. Men fortællingen er mere nødvendig end nogensinde. Og verden over har medierne fået øjnene op for at... Læs mere
An A-Z guide on how we stay informed in the era of fake news, from former Guardian Editor-in-Chief Alan Rusbridger
Ikke et ord om Preben – interviews, dilemmaer og citater fra Mads og Monopolet er et sjældent kig ind i studiet hos Danmarks mest populære... Læs mere
Sune Engel Rasmussen har tilbragt længere tid i Afghanistan siden 2001 end nogen anden dansk journalist. Nyt blod... Læs mere
Man kan ikke overvurdere videospils indflydelse på vor tids kultur og underholdningsindustri. Her er du som spiller i centrum, og det interaktive element suger dig ind i både... Læs mere
Nogle gange skal man ødelægge den gode stemning. Og det gør Monopolet i denne tredje bog i serien, hvor de tager bladet fra munden og... Læs mere
Tv og internet har en central plads i danskernes medieforbrug, men forbruget varierer afhængig af målgrupper, genrer og typer af indhold. Med kvantitative målinger af seertal... Læs mere
Kan man som forsker fange og fastholde folks opmærksomhed, når man vil fortælle andre mennesker om noget fra sit fag - uden at gå på kompromis med... Læs mere