Kan man som forsker fange og fastholde folks opmærksomhed, når man vil fortælle andre mennesker om noget fra sit fag - uden at gå på kompromis med... Læs mere
Tv og internet har en central plads i danskernes medieforbrug, men forbruget varierer afhængig af målgrupper, genrer og typer af indhold. Med kvantitative målinger af seertal og... Læs mere
Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel... Læs mere
Marketinghåndbogen er for dig, der arbejder med markedsføring. Du får et unikt overblik over hele marketingprocessen og et uvurderligt værktøj til dit... Læs mere
”Alle 50 stater. Det er mit kontor. Hele Amerika”, sagde Tom Buk-Swienty og pegede ud mod horisonten – og så var den grænsebetjent i Texas... Læs mere
På sjette år kæmper Danmark, Europa og den globale økonomi med krise, og der er kun få tegn på fremgang. Der er tale om en række sammenhængende kriser: Flere regeringers... Læs mere
Bogen indeholder fire artikler, halvdelen af dem har fået Pulitzer-prisen, en fjerde var nomineret. Flere af dem har fået de amerikanske redaktørers... Læs mere
Journalisterne sad engang på den politiske havelåge og bestemte, hvad der kom ud i det offentlige rum og i hvilken rækkefølge. De sidder... Læs mere
Politikerne træffer beslutninger i Bruxelles, Berlin, Paris, London og Washington. De store banker gør det i New York, Tokyo og Frankfurt.... Læs mere
Journalistikken er i evig forandring i sig selv - men den er det også for at matche samfundets bevægelse. Nye teknologier og medier kræver stilllingtagen,... Læs mere
Denne bog er en skudsalve mod den journalistiske selvforståelse. "Jeg er i stigende grad bekymret for, hvordan vi i medierne forvalter den... Læs mere
Hvorfor træffer journalister nogle gange dårlige beslutninger? Hvorfor begår de fejl, som ligger langt under deres normale niveau? Hvorfor glemmer... Læs mere