Søgning på underkategorier- og emner:
The realities of organisational life seem a far departure from what is taught in the classroom, particularly if one has never before worked for an... Læs mere
Med "Uden for Hovedstrømmen" introducerer otte økonomer fra Roskilde Universitetscenter til en række økonomiske strømninger, som... Læs mere
Teori og metode – bind 1 og 2 er i denne 6. udgave tilpasset målene i bekendtgørelse om kontoruddannelsen, samt uddannelsesnævnets beskrivelse af den... Læs mere
'Hver af os har et HVORFOR, et dybt rodfæstet formål, en sag eller en overbevisning, som er kilden til vores passion og... Læs mere
Kan man som forsker fange og fastholde folks opmærksomhed, når man vil fortælle andre mennesker om noget fra sit fag - uden at gå på kompromis med... Læs mere
Denne antologi består af 10 forskeres præsentation af teorier, der bidrager til bedre organisationskommunikation. Fælles for deres tilgang er et... Læs mere
I et let læst sprog præsenterer Kennon Sheldon i denne bog sin teori om positiv motivation, der på dansk hedder selvreguleringsteorien. Bogen er... Læs mere
Teori og metode – bind 1 og 2 er i denne 6. udgave tilpasset målene i bekendtgørelse om kontoruddannelsen, samt uddannelsesnævnets beskrivelse af den... Læs mere
Tv og internet har en central plads i danskernes medieforbrug, men forbruget varierer afhængig af målgrupper, genrer og typer af indhold. Med kvantitative målinger af seertal og... Læs mere
Danske kommuner har siden strukturreformen stået for forebyggelse og sundhedsfremme. I forlængelse af skiftende regeringers folkesundhedsprogrammer har... Læs mere
Grundbogen "Teori og metode - 2" indeholder 9 kapitler. (Bogen bruges af de kontorelever, som er i private praktikvirksomheder) Bogen er skrevet af fagfolk... Læs mere
Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel... Læs mere