• ISBN-13: 9788778537430
  • Udgave: 1. (16-06-2016)
  • Oplag: 1. (16-06-2016)
  • Første udgivelsesår: 2016
  • Sideantal: 96
  • Mål og vægt: B: 171mm, H: 248mm, D: 8mm, Vægt: 182g

Apple TV er en fantastisk lille boks, som trådløst lader dig sammenkoble dit HD-fjernsyn med internettet og hjemmenetværket. Når dit TV er online, kan du direkte på stuealteret nemt og bekvemt nyde masser af tv-serier, film, videoer, fotos og musik, både fra internettet og din personlige samling. Og med den seneste udgave af Apple TV'et er der endda kommet en appbutik, som gør det muligt at hente nye tjenester og spil til fjernsynet.
Med dette hæfte i hånden er du godt rustet til at få mest ud af din TV-boks. Du vil blandt andet lære at:
Købe og leje film fra internetbutikken iTunes Store
Med iTunes Store på dit Apple TV har du altid adgang til at købe eller leje de nyeste film, uden at du behøver at rejse dig fra sofaen. I kapitlet Køb og lej film kigger vi på, hvordan du opsætter dit Apple TV til iTunes Store, hvordan du finder de rigtige film, og hvordan du anskaffer og afspiller filmene. Til sidst i kapitlet får du endda mulighed for at spare penge på leje og køb af film med et smart trick.
Streame medier fra din computer, iPad og/eller iPhone
Når dit Apple TV er opkoblet til hjemmenetværket, kan du nemt vise og afspille film, præsentationer, musik og fotos på din fjernsynsskærm. Du kan til hver en tid streame alt indhold fra et iTunes-bibliotek på en computer eller iOS-enhed til fladskærmen – og fra nyere Mac-computere og iPads kan du endda trådløst transmittere hele skærmbilledet til fladskærmen.
Hente apps og spil i den nye App Store
Med det nye Apple TV er der blevet åbnet for en appbutik, som giver hvem som helst mulighed for at udvikle og udgive sin egen fjernsynsapplikation til gavn og glæde for resten af verden. I App Store kan du både finde apps, som giver dig adgang til forskellige populære streamingtjenester (Netflix, DR, YouTube mv.), og tusindvis af spil, som til fulde udnytter Apple TV'ets potentiale.
Der medfølger gratis online adgang til hæftet.
Rigtig god fornøjelse med dit Apple TV!