Applied Consumer Psychology: How to use psychological insights in marketing (Bog, Hardback, Engelsk) af Gareth J Harvey

Applied Consumer Psychology: How to use psychological insights in marketing

(Bog, Hardback, Engelsk)
Forfatter: Gareth J Harvey

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Use this textbook to understand the psychological underpinning of the various challenges marketers face, from packaging and advertising to store design and copywriting, and how to apply them in practice.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Gareth J Harvey
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgave 1
Udgivelsesdato 03-12-2025
Første udgivelsesår 2025
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 424
Indbinding Hardback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 424 pages
Mål 234 x 156
ISBN-13 / EAN-13 9781398620834