B2B Marketing Fundamentals: Drive Impact Across Brand, Reputation, Relationships and ... (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

B2B Marketing Fundamentals: Drive Impact Across Brand, Reputation, Relationships and Revenue

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Kate Mackie

Forlag: Kogan Page Ltd

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Understand how traditional marketing methods can be directly applied to B2B businesses to deliver results across brand, reputation, relationships and revenue.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Kogan Page Ltd
Forfatter Kate Mackie
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 03-05-2025
Første udgivelsesår 2025
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 248
Indbinding Paperback / softback
Forlag Kogan Page Ltd
Sideoplysninger 248 pages
Mål 156 x 234 x 15
ISBN-13 / EAN-13 9781398619647