• Oplag: 1. (01-04-2020)
  • Første udgivelsesår: 2016
  • Sideantal: 216
  • Indbinding: Hardback
  • Mål og vægt: B: 245mm, H: 320mm, D: 34mm, Vægt: 1500g

Nu kan du komme bagom Joey Moe i bogen af samme navn. “Bagom” viser i bogstaveligste forstand helt nye sider af Joey Moe. 224 sider i alt.

Den danske fotograf Sarah Hesselbo har de sidste 3 år taget land og rige rundt i hælene på Joey Moe, for at vise alt det, der ikke normalt ser dagens lys. Resultatet er en fotobog, der viser en dansk musiker på arbejde - på og rundt om scenen.   “Sarah, som har været fotograf på mine seneste 3 plader, kom til mig for 3 år siden, og spurgte om ikke vi burde forevige denne rejse… Dét sagde jeg ja til!”, fortæller Joey Moe og fortsætter:   “Det er med enorm stolthed, at vi nu kan præsentere denne fotobog, som med dets mange dimensioner afspejler mit liv, på godt og ondt. Det sure med det søde er præcis dét, som har gjort, at jeg i dag står med drømmen som realitet.”   “Bagom” viser både det flotte og pænt polerede, og den viser en hidtil uset, upoleret side af Joey Moe, og hvad det vil sige, at være en dansk popstjerne. Således er “Bagom” først og fremmest en fotobog. Det er billedfortællinger og det er sådan, bogen skal læses. Og ses.   “Allerede inden jeg mødte Joey første gang, havde jeg en forestilling om, hvordan han var. Men virkeligheden var en anden. Alting er ikke altid, som vi tror, de er. Det beviser “Bagom”. Den kaster nyt lys på en artist, som mange allerede har puttet i bås.”, fortæller Sarah Hesselbo. “Virkelighedens Joey Moe er ydmyg, hårdtarbejdende, målrettet, åben og tilstede i øjeblikket. Det viser bogen også”, slutter hun.

“Bagom” udgives på forlaget Hørdum & Engelbreth, der fokuserer på at udgive visuelt orienterede titler, som er smukt håndværk, og som udstråler den lidenskab og passion, som både indholdet og udgivelsesprocessen udspringer fra.

“Da Sarah Hesselbo kontaktede os og præsenterede projektet stod det hurtigt klart for os, at projektet havde en spændende kant”, siger Søren Hørdum fra Hørdum & Engelbreth og fortsætter.   “Sarahs engagement skinnede tydeligt igennem, og vi blev hurtigt enige om at starte samarbejdet om at forvandle hendes billeder til en bog. Og resultatet er vi stolte af at kunne præsentere sammen med Sarah.”

Info: Format: 224 sider

Pris: 295,- DKK

Forlag: Hørdum & Engelbreth