Nedsat pris! 20 designprincipper: til brug i grafisk design, multimediedesign, interaktionsdesign, webdesign, usability og visuel kommunikation Forstør
Kategorier / sektioner:

20 designprincipper: til brug i grafisk design, multimediedesign, interaktionsdesign, webdesign, usability og visuel kommunikation (Bog, Paperback)

Af: Ian Wisler-Poulsen

Forlag: Grafisk Litteratur
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Sideantal: 143
Dato for udgivelse: 4-4-2016
Udgivelse: 2. udgave, 2016.
ISBN-13: 9788791171628
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: Omslagsillustrator: Ian Wisler-Poulsen
Illustrationsangivelser: ill. i farver
År for denne udgave: 2016
Originalsprog: Dansk
Udgave: 2
Oplag: 1

Mangler pt.

191,40 kr

-13%

Vejl. pris: 220,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Ved at følge principperne i denne bog bliver designeren i højere grad i stand til at udforme et design, som brugeren intuitivt forstår. Forfatteren gennemgår 20 designprincipper.


Hvert princip bliver forklaret på en side, og herefter er der 2-8 sider med visuelle eksempler og supplerende tekst for det pågældende designprincip.


Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

20 designprincipper: til brug i grafisk design, multimediedesign, interaktionsdesign, webdesign, usability og visuel kommunikation

20 designprincipper: til brug i grafisk design, multimediedesign, interaktionsdesign, webdesign, usability og visuel kommunikation