Aktionslæring i pædagogisk praksis (Bog, Paperback, Dansk) af Suzanne Krogh og Søren Smidt

Aktionslæring i pædagogisk praksis (Bog, Paperback, Dansk)

Af: Suzanne Krogh og Søren Smidt


Forlag: Dafolo

  • Type: Bog
  • Format: Paperback
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788771600186
  • Udgave: 1. (29-10-2014)
  • Oplag: 7. (23-03-2022)
  • Første udgivelsesår: 2014
  • Serie: Læring i dagtilbud
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 120
  • Indbinding: Paperback
  • Mål og vægt: B: 170mm, H: 240mm, D: 8mm, Vægt: 310g

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Aktionslæring i pædagogisk praksis
Aktionslæring er en metode, der kan bidrage til at understøtte pædagogisk udvikling rettet mod børnenes hverdagsliv og medarbejdernes faglighed. Samtidig kan aktionslæring være med til at sikre, at den pædagogiske udvikling baseres på viden og målformuleringer og bliver omsat til konkret praksis i hverdagen.Denne bog er en praktisk og overskuelig hjælp til institutioner, der arbejder med aktionslæring. I bogen præsenteres den didaktiske aktionslæringsmodel, og modellens ni arbejdspunkter gennemgås.
Bogen henvender sig til ledere og medarbejdere i børnehaver og vuggestuer, 0-6-årsinstitutioner, fritidsinstitutioner, klubber, dagplejere og studerende ved grund-, efter- og videreuddannelser på dagtilbudsområdet.
Om forfatterne: Suzanne Krogh er cand.psych. med speciale i børn og unges udvikling og lektor i pædagogik. Hun er privat konsulent, foredragsholder, underviser, familierådgiver og ledelsescoach. Søren Smidt er cand.psych., ph.d., chefkonsulent og forsker i Didaktik og læringsrum, UCC. Han er forfatter til en række artikler og bøger om pædagogik, børn, barndom og institutionalisering. Begge forfattere har ledet og deltaget i en lang række forsknings- og udviklingsprojektersamt aktionslæringsforløb inden for det pædagogiske felt.

Læsernes anmeldelser (0)