Nedsat pris! Analyse af billedmedier: en introduktion Forstør
Kategorier / sektioner:

Analyse af billedmedier: en introduktion (Bog, Hæftet)

Forlag: Samfundslitteratur
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 367
Dato for udgivelse: 19-9-2009
Udgivelse: 2. udgave, 2009.
Illustrator: Thomas Thorhauge
Redaktion: Gitte Rose, Hans-Christian Christiansen
ISBN-13: 9788759314500
Produkt type: Bog
Bidragyder: Gitte Rose m.fl.
Illustrationsangivelser: ill. (nogle i farver)
År for denne udgave: 2009
Første udgivelsesår: 2009
Originalsprog: Dansk
Udgave: 2
Oplag: 3

Varen er desværre ikke på lager i øjeblikket

260,15 kr

-13%

Vejl. pris: 299,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Denne populære lærebog udkommer nu i en 2. udgave. Den præsenterer en række af de grundlæggende medieanalytiske teorier, og den introducerer et begrebsapparat, der kan anvendes i analysen af visuelle medier, der spænder fra tegneserier over billeder til film, tv og web-kommunikation.
Bogen betoner mediernes særlige æstetik og teknologiske egenart, da en stor del af betydningsdannelsen i billedmedier sker via samspillet mellem det enkelte medies ’indhold’ og dets formspecifikke træk (klipning, komposition, kamera, lydspor, tekst, talebobler m.m.).

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Analyse af billedmedier: en introduktion

Analyse af billedmedier: en introduktion