Forstør
Kategorier / sektioner:

Anbefalet: Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale (Bog, Paperback)

Af: J. Christian Andersen

Forlag: Books on demand
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Sideantal: 124
Dato for udgivelse: 3-11-2015
Udgivelse: 1. udgave, 2015.
ISBN-13: 9788771703764
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2015
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
Udgave: 1
Oplag: 2

Forlaget skriver: Ikke på lager lige nu. Leveringstid 8-10 dage efter bestilling.

Formater / udgaver

Bog
Paperback
99,00 kr
epub
75,90 kr

99,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok!
At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice.
Gennem vekselvirkning mellem teoretiske overvejelser og konkrete case stories får du et unikt indblik i det kundesyn, der har bragt verdens førende virksomheder til tops.
Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed, som kunderne elsker at anbefale.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Anbefalet: Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Anbefalet: Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale