Nedsat pris! At sætte en pædagogisk dagsorden: arbejdet med pædagogiske læreplaner Forstør
Kategorier / sektioner:

At sætte en pædagogisk dagsorden: arbejdet med pædagogiske læreplaner (Bog, Hæftet)

Af: Unni Lind

Forlag: Kroghs Forlag
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 143
Dato for udgivelse: 19-9-2005
Udgivelse: 1. udgave, 2004.
ISBN-13: 9788762405929
Produkt type: Bog
Fotograf: Finn Svenson
Illustrationsangivelser: ill.
År for denne udgave: 2004
Første udgivelsesår: 2004
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 2

2 - 5 hverdage

Levering inden jul: OK

197,00 kr

-1%

Vejl. pris: 199,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Alle landets børnehaver er i serviceloven pr. 1.8.2004 blevet pålagt at udforme pædagogiske læreplaner.
At sætte en pædagogisk dagsorden demonstrerer, hvordan man inden for lovens rammer kan udarbejde en pædagogisk læreplan, som sætter hensigtsmæssige mål for det pædagogiske arbejde med børnenes læreprocesser.
Bogen handler om at sikre, at dem som laver planen, dvs. personalet, gør det i overensstemmelse med og i erkendelse af de traditioner og den kultur der allerede er i institutionen. Den danske børnehave er bl.a. kendetegnet ved, at der er et hjemligt og hyggeligt miljø, at der er en lav grad af voksenstyring samt at legen og naturen prioriteres meget højt. Samtidig tilbyder den en platform for videreudvikling af det pædagogiske arbejde gennem øget faglig refleksion om en mere hensigtsmæssig organisering af praksis
Målgruppen er pædagoger i børneinstitutioner, pædagogstuderende, forældrepræstentanter og ansatte på forvaltningsområdet for de 0-6 årige. Bogen giver en uundværlig håndsrækning både, når man for første gang står overfor opgaven med at udarbejde en læreplan, men også når den skal omsættes til praksis.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

At sætte en pædagogisk dagsorden: arbejdet med pædagogiske læreplaner

At sætte en pædagogisk dagsorden: arbejdet med pædagogiske læreplaner