Nedsat pris! Bedre læring for alle elever: om skoler der har problemer med elever, og om elever der har problemer i skolen Forstør

Bedre læring for alle elever: om skoler der har problemer med elever, og om elever der har problemer i skolen (Bog, Hæftet)

Forlag: Klim
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Serietitel: Pædagogik til tiden
Sideantal: 189
Dato for udgivelse: 15-11-2013
Udgivelse: 1. udgave, 2013.
Nr. i serien: Bind: 40,
Oversætter: Connie Møller Christensen
Redaktion: Thomas Nordahl
ISBN-13: 9788771293388
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill.
Originaltitel: Bedre læring for alle elever
År for denne udgave: 2013
Første udgivelsesår: 2013
Originalsprog: Norsk
Udgave: 1
Oplag: 1

2 - 5 hverdage

216,65 kr

-13%

Vejl. pris: 249,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Hvad kan man gøre i skolen for at opnå bedre læring for alle elever? Mange elever kæmper med læring i skolen samtidig med andre problemer i skolehverdagen. Det ser vi blandt andet ved, at stadig flere elever modtager specialundervisning. Elevernes udfordringer og problemer kan ses som et udtryk for, at både kvaliteten af specialundervisningen og den almindelige undervisning ikke er god nok. Forfatterne beskriver, hvad der kendetegner skolen og forskellige elevers læringsudbytte, og hvad der er specielt ved den undervisning, de får i grundskolen og på ungdomsuddannelserne - og så viser de, hvad læreren kan gøre for at opnå bedre resultater i skolen.
Bogens målgruppe er lærere i både grundskolen og på ungdomsuddannelserne samt studerende på læreruddannelserne. Selvom bogen er forskningsbaseret, og et flertal af kapitlerne bygger på et empirisk materiale, præsenterer forfatterne stoffet på en sådan måde, at det let kan læses af alle.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Bedre læring for alle elever: om skoler der har problemer med elever, og om elever der har problemer i skolen

Bedre læring for alle elever: om skoler der har problemer med elever, og om elever der har problemer i skolen