Blog dig til synlighed – og salg (Bog, Hæftet, Dansk) af Louise Lamberth

Blog dig til synlighed – og salg (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Louise Lamberth


Nedsat pris! Blog dig til synlighed – og salg

Forlag: Frydenlund

  • Type: Bog
  • Format: Hæftet
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788771185614
  • Udgave: 1. (10-06-2016)
  • Oplag: 1. (10-06-2016)
  • Første udgivelsesår: 2016
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 184
  • Indbinding: Hæftet
  • Mål og vægt: B: 164mm, H: 231mm, D: 16mm, Vægt: 349g
Status: Mangler pt.
Bemærk: Dette produkt kan pt. ikke købes, men du kan få automatisk besked når/hvis dette produkt er tilgængeligt igen. Alt vi skal bruge er din e-mailadresse.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Tjen kassen på at blogge!
Onlinesynlighed og -salg kommer ikke af sig selv – uanset hvor umage man ellers gør sig med sin hjemmeside eller webshop. En blog er stedet, hvor du kan komme i nærkontakt med alle dem, du allerhelst vil i kontakt med markedsføringsmæssigt set. Bloggen egner sig derfor perfekt til at styrke din virksomheds synlighed og salg.
I bogen guider tekstforfatter Louise Lamberth dig gennem onlinejunglen og giver dig alle sine insidertips til at skrive blogindlæg, som både Google og kunderne elsker. Louise deler ikke kun ud af sine guldkorn om teksternes sproglige udformning. Bogen indeholder også alt, hvad en blogger bør vide om søgemaskineoptimering (SEO), og hvordan bloggen forbindes med nyhedsbrev og sociale medier i et net af markedsføring, hvor alle dele bakker hinanden op og styrker salget – og meget, meget mere.
Du får bl.a.:

  • Opskriften på, hvordan du undgår bloggerens syv dødssynder.
  • En introduktion til let at finde de rigtige kunder.
  • Fem nemme strategier til at få ideer til blogindlæg, der engagerer læseren og nedbryder købsforbehold.
  • En guide til, hvordan du skriver Googlevenligt, så kunderne finder din hjemmeside, når de søger efter det, du sælger.
  • Must know-viden om onlinemarkedsføring, så du kommer godt i gang på nettet.
  • Bogen henvender sig alle, der ønsker at bruge blogging som markedsføringsredskab til øget salg. 

Bogen er især skrevet til små virksomheder, der ikke tidligere har beskæftiget sig med content marketing.
Louise Lamberth er cand.mag. i litteraturvidenskab og tekstforfatter, erfaren blogger og onlinemarkedsføringskonsulent. 

Læsernes anmeldelser (0)