Nedsat pris! Blue ocean strategy: de nye vinderstrategier Forstør
Kategorier / sektioner:

Blue ocean strategy: de nye vinderstrategier (Bog, Indbundet)

Forlag: Børsen
Format: Indbundet
Sprog: Dansk
Sideantal: 246
Dato for udgivelse: 8-3-2005
Udgivelse: 1. udgave, 2005.
Oversætter: Else Warberg
Medforfattere: W. Chan Kim, Renée Mauborgne
ISBN-13: 9788776640453
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill.
Ophavsangivelse: W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Originaltitel: Blue ocean strategy
År for denne udgave: 2005
Første udgivelsesår: 2005
Originalsprog: Engelsk
Udgave: 1
Oplag: 12

Varen er desværre ikke på lager i øjeblikket

434,95 kr

-13%

Vejl. pris: 499,95 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Det blå ocean er et marked, hvor virksomheden ikke har nogen konkurrenter, fordi virksomhedens produkter er unikke. Det er et marked som virksomhederne får fat i ved at innovere og nytænke deres produktportefølje. Modsat er det røde ocean priskonkurrencens markedsplads, hvor produkterne og servicen er næsten ens, og hvor der er en dødelig konkurrence.

Blue Ocean Strategy - De nye vinderstrategier giver klare og præcise beskrivelser af, hvordan virksomhederne skal arbejde med fremtidsstrategier - de såkaldte vinderstrategier. Forfatterne beskriver seks principper for godt strategiarbejde, som henvender sig både til private og offentlige virksomheder. Principperne sætter virksomheden i stand til at få overblik, omdefinere sit marked og den eksisterende efterspørgsel.

Forfatterne, W. Chan Kim og Renée Mauborgne, er begge ansat som professorer på den anerkendte INSEAD.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Blue ocean strategy: de nye vinderstrategier

Blue ocean strategy: de nye vinderstrategier