Nedsat pris! Forstør
Kategorier / sektioner:

Børns Brug af Brands: Et studie af tweenkulturen og deres forbrugeradfærd (Bog, Hæftet)

Af: Tessa Gjødesen

Forlag: Syddansk Universitetsforlag
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Serietitel: Ph.d.-afhandlinger
Sideantal: 507
Dato for udgivelse: 1-11-2010
Udgivelse: 1. udgave, 2010.
Nr. i serien: Bind: 114,
ISBN-13: 9788776745196
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2010
Første udgivelsesår: 2010
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

Mangler pt.

Levering inden jul: Kan ikke garanteres

174,00 kr

-13%

Vejl. pris: 200,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Tessa Gjødesen forsvarede sin afhandling Børns Brug af Brands i 2009, hvor fokus var på tweens' identitetsopbygning via brands og deres forbrugeradfærd, der er præget af en kultur, der både er forankret i børne- og ungdomskulturen.
Afhandlingen er baseret på 36 timers samtale med tweens - 132 tweens, 125 forældre og 6 lærere deltager i undersøgelsen.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Børns Brug af Brands: Et studie af tweenkulturen og deres forbrugeradfærd

Børns Brug af Brands: Et studie af tweenkulturen og deres forbrugeradfærd