Nedsat pris! Branded for Life: An ethnographic study of the female IIT ans experience of their competitive student life Forstør
Kategorier / sektioner:

Branded for Life: An ethnographic study of the female IIT ans experience of their competitive student life

Af: Karen Kaas Lind

Forlag: Københavns Universitet, Institut for Antropologi
Format: Hæftet
Sprog: Engelsk
Serietitel: Specialerække
Dato for udgivelse: 1-9-2009
Udgivelse: 1. udgave, 2009.
Nr. i serien: Bind: 536,
ISBN-13: 9789980257482
År for denne udgave: 2009
Første udgivelsesår: 2009
Originalsprog: Engelsk
Udgave: 1
Oplag: 1

Varen er desværre ikke på lager i øjeblikket

219,80 kr

-1%

Vejl. pris: 222,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Branded for Life: An ethnographic study of the female IIT ans experience of their competitive student life

Branded for Life: An ethnographic study of the female IIT ans experience of their competitive student life