Brug og reception af medier Forstør
Kategorier / sektioner:

Brug og reception af medier (Bog, Paperback)

Af: Kim Schrøder

Forlag: Samfundslitteratur
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Serietitel: Kort og præcist om medier og kommunikation
Sideantal: 110
Dato for udgivelse: 3-10-2016
Udgivelse: 1. udgave, 2014.
ISBN-13: 9788759316993
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2014
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

Ikke udkommet, kan forudbestilles (03-10-2016, Forsinket!)

120,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Bogen beskriver, hvordan mennesker inddrager medier som indhold og teknologier i deres liv. I bogen viser Kim Schrøder således, hvordan vi sammensætter medie-repertoirer, der passer til vores behov, og hvordan nogle af os i stigende grad deltager i frembringelsen af medieindhold efter de nye mediers indtog. Kim Schrøder gennemgår, hvordan brugs- og receptionsforskningen har udviklet sig fra tidligere forsknings fokus på mediernes effekter på individer og samfund, til at kunne forstå, hvordan og hvorfor folk vælger mellem og bruger det overvældende udbud i mediesupermarkedet. Bogen giver desuden en overskuelig indføring i både historiske perspektiver, forskningens væsentligste resultater og de vigtigste metodiske greb, den betjener sig af.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Brug og reception af medier

Brug og reception af medier