Nedsat pris! Business Law - for Marketing and Service Forstør
Kategorier / sektioner:

Business Law - for Marketing and Service (Bog, Hæftet)

Forlag: HansReitzels
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 352
Dato for udgivelse: 1-8-2019
Udgivelse: 2. udgave, 2019.
Medforfattere: Kennet Fischer Föh, Bjarke Tinten, Anne Mette Bryde Nibe
ISBN-13: 9788741277158
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard
År for denne udgave: 2019
Originalsprog: Dansk
Udgave: 2
Oplag: 1

Ikke udkommet, kan forudbestilles (Udk. 01-08-2019)

Forventes på lager: 01-08-2019

261,00 kr

-13%

Vejl. pris: 300,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar,  selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.
Bogen henvender sig primært til markedsførings-, service-, og handelsøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger. Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download og links til supplerende materiale. Her kan du læse det reviderede kapitel 8, der er tilpasset den nyeste lovgivning.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Business Law - for Marketing and Service

Business Law - for Marketing and Service