Nedsat pris! Business Law - for Marketing and Services
Kategorier / sektioner:

Business Law - for Marketing and Services (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Bjarke Tinten

Forlag: HansReitzels
Format: Hæftet
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788741277158
Udgave: 2. (09-08-2019)
Oplag: 1. (09-08-2019)
Første udgivelsesår: 2016
Indbinding: Hæftet
Sideantal: 388
Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard
Fagredaktør: Bjarke Tinten
Originalsprog: Dansk

Levering: 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.

Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar,  selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.

Bogen henvender sig primært til markedsførings-, service-, og handelsøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger.

Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download og links til supplerende materiale.

Revideret kapitel 8

Her kan du læse det reviderede kapitel 8, der er tilpasset den nyeste lovgivning:

http://i-bog.dk?id={BC67A97E-2957-4297-B46D-6C0AECF3BB83}

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Business Law - for Marketing and Services

Business Law - for Marketing and Services