Nedsat pris! Business Points: Pointing at core issues in business Forstør
Kategorier / sektioner:

Business Points: Pointing at core issues in business (Bog, Paperback)

Af: John Christensen

Forlag: Erhvervsskolernes Forlag
Format: Paperback
Sprog: Engelsk
Sideantal: 187
Dato for udgivelse: 9-8-2012
Udgivelse: 1. udgave, 2012.
ISBN-13: 9788770823487
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill. i farver
År for denne udgave: 2012
Første udgivelsesår: 2012
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

3 - 8 hverdage

208,15 kr

-7.5%

Vejl. pris: 225,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Business Points er et nyt engelsk undervisningsmateriale til elever på handelsgymnasiet. Business Points er imidlertid også velegnet i andre erhvervsuddannelsesmæssige sammenhænge, men bogen kan også anvendes på handelsskolens grundforløb og i forskellige kursusmæssige sammenhænge. Er bygget op omkring følgende temaer: 


  • Business Structures

  • Social Issues

  • Advertising

  • Consumer Affairs

  • Personal Finance & Budgeting

  • Communication

  • Social Media & Reality TV

  • Entrepreneurship

  • Event Marketing & Event  Management

  • Applying for a Job



Emnerne inden for de enkelte temaer tager afsæt i autentisk og aktuelt materiale, og hvert tema følges op med elevaktiverende opgaver, der giver mulighed for at anvende den nye viden fremmedsprogligt.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Business Points: Pointing at core issues in business

Business Points: Pointing at core issues in business