Nedsat pris! Dataetik - den nye konkurrencefordel: Den nye konkurrencefordel Forstør
Kategorier / sektioner:

Dataetik - den nye konkurrencefordel: Den nye konkurrencefordel (Bog, Paperback)

Forlag: PubliShare
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Sideantal: 202
Dato for udgivelse: 23-11-2016
Udgivelse: 2. udgave, 2016.
Redaktion: Mette Bove-Nielsen
Medforfattere: Gry Hasselbalch, Pernille Tranberg
ISBN-13: 9788771920260
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill.
År for denne udgave: 2016
Originalsprog: Dansk
Udgave: 2
Oplag: 1

2 - 5 hverdage

115,50 kr

-22.5%

Vejl. pris: 149,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Respekt for privatliv og individets ret til at kontrollere egne data bliver et af fremtidens vigtigste konkurrenceparametre. Virksomheder, organisationer og myndigheder, der arbejder med dataetik som et samfundsansvar på lige fod med respekt for miljø og menneskerettigheder er morgendagens vindere. Digital tillid bliver altafgørende for digital vækst og velfærd. Det er den røde tråd i bogen, som er en trendanalyse med over 60 konkrete cases på virksomheder, der arbejder med dataetik i forskellig udstrækning. Bogen beskriver data som forretningsmodel, hvordan borgere og forbrugere ikke længere kun er bekymrede men også er begyndt at handle, hvordan ny datalovgivning bakker op om et spirende marked for dataetiske produkter og tjenester. Den beskriver de nye tech-tendenser og de medfølgende etiske dilemmaer, samt hvordan man kommer igang med dataetikken og bruger den til at fremme den digitale tillid.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Dataetik - den nye konkurrencefordel: Den nye konkurrencefordel

Dataetik - den nye konkurrencefordel: Den nye konkurrencefordel