Nedsat pris! Den kreative kraft i innovationsledelse: teori Us psykologi i praksis Forstør
Kategorier / sektioner:

Den kreative kraft i innovationsledelse: teori Us psykologi i praksis (Bog, Hæftet)

Forlag: Dansk Psykologisk Forlag
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Serietitel: Erhvervspsykologiserien
Sideantal: 253
Dato for udgivelse: 24-9-2010
Udgivelse: 1. udgave, 2010.
Medforfattere: Thea Mikkelsen, Mette Møller
ISBN-13: 9788777066320
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Imperiet, Nete Banke
Fotograf: Morten Jac
Illustrationsangivelser: ill. i farver
Ophavsangivelse: Thea Mikkelsen, Mette Møller
Tegner: Louise Tougaard
År for denne udgave: 2010
Første udgivelsesår: 2010
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 2

Forlaget skriver: Print on demand. Leveringstid 3 - 4 uger efter bestilling

Levering inden jul: Kan ikke garanteres

217,50 kr

-13%

Vejl. pris: 250,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

For at innovation kan føre til egentlige nyskabelser og til udvikling, der gør en forskel, er det nødvendigt at forstå den kreative kraft, som ligger bag innovation samt de psykologiske mekanismer, der er på spil, når vi arbejder med kreative processer og innovation.
Denne brugsbog tager udgangspunkt i C.O. Scharmers bog Teori U og beskriver, hvordan teorien kan kobles til vigtig psykologisk viden og bruges professionelt i skabelsen af kreative processer og nye resultater. Forfatterne kommer med konkrete bud på, hvad man kan gøre for at arbejde med og træne de tre hjørner i innovationslederens opmærksomhedstriangel: innovationsledelse, ledelse af grupper og selvledelse.
Den psykologiske baggrund for innovationsledelse fordybes i interview med fagpersonerne Boje Katzenelson, Benedicte Madsen, Lene Tanggaard, Kit Sanne Nielsen, Jette Fog, Eva Hildebrand, Carsten René Jørgensen, Majken Jacoby, Lotte Darsø, Thorkil Molly-Søholm og Svend Brinkmann.
Bogen henvender sig til konsulenter, ledere og medarbejdere.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Den kreative kraft i innovationsledelse: teori Us psykologi i praksis

Den kreative kraft i innovationsledelse: teori Us psykologi i praksis