Nedsat pris!
Kategorier / sektioner:

Designing New Media: Learning, Communication and Innovation (Bog, Hæftet, Engelsk)

Forlag: Academica
Format: Hæftet
Sprog: Engelsk
Sideantal: 215
Dato for udgivelse: 7-4-2010
Udgivelse: 1. udgave, 2010.
Redaktion: Heidi Philipsen, Lise Agerbæk, Bo Kampmann Walther
Medforfattere: Anette Grønning, Bo Kampmann Walther, Cynthia Grund, Heidi Philipsen, Jesper Pilegaard, Lars Bo Løfgreen, Lise Agerbæk, Norbert Wildermuth
ISBN-13: 9788776757489
Produkt type: Bog
Bidragyder: Heidi Philipsen m.fl.
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Lise Agerbæk
Illustrationsangivelser: ill. (nogle i farver)
Tegner: Lise Agerbæk
År for denne udgave: 2010
Første udgivelsesår: 2010
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
Udgave: 1
Oplag: 1

Status: Mangler pt.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

 Denne lærebog tilbyder ny viden om design og læringsprocesser inden for især nye, konvergerende medier. Den er skrevet på engelsk og redigeret af 3 medieforskere fra Syddansk Universitet. I kapitlerne er designprocesser i en række forskellige medier beskrevet med illustrative eksempler fra film, tv, computer og mobiltelefon. Såvel design af den enkelte medietekst som kommunikation på tværs af medier adresseres. Yderligere er der fokus på kreative medieskabelsesprocesser, der kan lede til innovation. Bogen er forsynet med arbejdsspørgsmål efter hvert af de 6 kapitler samt en udførlig litteraturliste og et stikordsregister.
Bogen rummer kapitlerne: ´Visual topography: analysing the visual context of an interactive interface´ af Lise Agerbæk, ´Designing (with) Creativity´ af Heidi Philipsen, ´Designing for critique, designing for reflection - the reemergence of aesthetics in current design practice´ af Lars Bo Løfgren, ´The Real, the Virtual, and the Practical´ af Cynthia Grund og Jesper Pilegaard, ´Creative Cross Media Communications and Concepts - Relations between television serials, websites, webisodes and mobile films´ af Heidi Philipsen, ´Corporate blogs - face strategies help your design´ af Anette Grønning og ´Enpowerment, the real gap faced by digital inclusion initiatives in Recife, Brazil´ af Norbert Wiltermuth.
Denne bog er rettet mod videregående studier og personer med interesse i design og læringsprocesser i medier.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Designing New Media: Learning, Communication and Innovation

Designing New Media: Learning, Communication and Innovation