Nedsat pris! Det folk vil ha: religion og populærkultur Forstør
Kategorier / sektioner:

Det folk vil ha: religion og populærkultur (Bog, Hæftet)

Forlag: Universitetsforlaget
Format: Hæftet
Sprog: Norsk
Sideantal: 224
Dato for udgivelse: 14-1-2011
Udgivelse: 1. udgave, 2011.
Medforfattere: Dag Øistein Endsjø, Liv Ingeborg Lied
ISBN-13: 9788215017488
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2011
Første udgivelsesår: 2011
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
Udgave: 1
Oplag: 1

5 - 10 hverdage

397,75 kr

-7.5%

Vejl. pris: 430,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

En rekke analyser av reklame, tv-serier, blogger, blader, fornøyelsesparker, musikk, interiør og film viser at religion er svært tilstedeværende. Religion gir mening i Disneyland og Prada-reklamer, i Istid-filmene og Melodi Grand Prix. Gjennom eksempler som disse, viser forfatterne både hvilke religiøse elementer eller forestillinger som tas i bruk, og hvordan de brukes i hverdagens fortellinger og uttrykksformer.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Det folk vil ha: religion og populærkultur

Det folk vil ha: religion og populærkultur