Nedsat pris! Digital Media Management Forstør
Kategorier / sektioner:

Digital Media Management (Bog, Hæftet)

Forlag: Nyt Teknisk Forlag
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 220
Dato for udgivelse: 8-9-2010
Udgivelse: 3. udgave, 2010.
Redaktion: Henrik Larsen
Medforfattere: Louise Harder Fischer, Marie Oosterbaan
ISBN-13: 9788757127232
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill. i farver
Ophavsangivelse: Louise Harder Fischer, Marie Oosterbaan
Tegner: Guus Oosterbaan, Mette Nielsen, Jane Staal Kolbeck
År for denne udgave: 2010
Første udgivelsesår: 2010
Originalsprog: Dansk
Udgave: 3
Oplag: 2

3 - 8 hverdage

Levering inden jul: Kan ikke garanteres

322,85 kr

-7.5%

Vejl. pris: 349,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Digital Media Management forener fagområderne projektledelse, kommunikation og systemudvikling i denne grundbog, som henvender sig til medieuddannelserne og det professionelle udviklingsmiljø.
Bogen er bygget op omkring den åbne og helhedsorienterede udviklingsmetode ´HOME´, som kan anvendes i såvel de iterative og agile projektmodeller som i de mere traditionelle lineære modeller.
Digital Media Management er 3. udgave af Udvikling af multimedier, og i forhold til de tidligere udgaver har emner som agile metoder, grænsefladedesign, brugerinddragelse og sociale medier fået større vægt.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Digital Media Management

Digital Media Management