Nedsat pris!
Kategorier / sektioner:

Doing business in Turkey from a Scandinavian perspective (Bog, Hæftet, Engelsk)

Forlag: SMEC
Format: Hæftet
Sprog: Engelsk
Sideantal: 239
Dato for udgivelse: 1-6-2011
Udgivelse: 1. udgave, 2011.
Medforfattere: Jette Schramm-Nielsen, Nuray Atsan
VNR: ingen
Produkt type: Bog
Ophavsangivelse: Jette Schramm-Nielsen, Nuray Atsan
År for denne udgave: 2011
Første udgivelsesår: 2011
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
Udgave: 1
Oplag: 1

Levering: 5 - 10 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Bogen er bseret på en interviewundersøgelse blandt 43 personer, der leder i alt 26 skandinaviske virksomheder i Tyrkiet. Desuden er der brugt relevante internationale, skandinaviske og tyrkiske kilder. Emnemæssigt dækker bogen såvel tyrkiske samfundsforhold, der er relevante for skandinaver, som EU-problematikken, betydningen af religionen Islam samt ledelsesmæssige og kulturelle forhold.
Forfatterne er akademikere med lang erfaring i videnskabelige undersøgelser. Bogen er relevant for alle med interesse for Tyrkiet enten fordi de har eller har til hensigt at involvere sig i aktiviteter i Tyrkiet. Desuden er den relevant for forskere, lærere og studerende inden for komparativ/tværkulturel ledelse og international business, såvel som for personer, der interesserer sig for Tyrkiet som muligt fremtidigt EU-medlem.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Doing business in Turkey from a Scandinavian perspective

Doing business in Turkey from a Scandinavian perspective