404 - Siden blev ikke fundet

Der er 1 fejl

  1. Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet

« Tilbage

Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet


Åh nej!
Denne side er ikke længere tilgængelig. Varen, som engang kunne købes her, er fjernet fra vores katalog. Informationen, som du ser her på siden, er en del af vores produktarkiv og er blot en hyldest til den vare, der engang var.


Men vent ...
Vi har heldigvis gemt lidt info, før produktet blev slettet. Du kan stadig finde links til fx forfatter, leverandør, kategorier og serier, samt andet som denne vare har været en del af. Vi håber, at det kan hjælpe dig med at finde en anden udgave af varen eller måske et alternativ.

Drøm eller dræber: Opbygning af egne mærker i en tid hvor mærkevaren mister terræn (Hæftet, Dansk)

Forfatter(e): Bente Stavad Mortensen


Forlag: DJØF

  • Format: Hæftet
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • Udgave: 1. (01-10-2007)
  • Oplag: 1. (01-10-2007)
  • Originalsprog: Dansk
  • Indbinding: Hæftet
  • Mål og vægt: B: 160mm, H: 235mm, D: 17mm, Vægt: 473g
  • ISBN/VNR: 9788762903074
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

VARENS BESKRIVELSE

Når nogle af verdens stærkeste producentmærker må vige hyldepladsen for detailhandelens egne mærker, er det selvsagt en drømmesituation for detailhandelen. Omvendt kan uigennemtænkte egenmærker være en dræber i forhold til detailkædens renommé. Udfordringen for detailhandelen er at skabe egne mærker, der kan fungere som katalysatorer for en positiv udvikling af detailkædens image og indtjening.Med udgangspunkt i en række casestudier giver bogen mange gode eksempler på, hvordan detailkæden kan udvikle stærke egenmærker, og hvordan den via partnerskab med producenterne kan stoppe den magtkamp, der har trukket værdi ud af markedet både for detailhandelen og for producenterne.- Hvad mener forbrugerne om detailhandelens egne mærker?- Hvad har de stærke egenmærker tilfælles?- Hvordan sælges egne mærker på andet end pris?- Hvad sker der med fremtidens mærkevarer?Bogen er udbytterig for enhver, der arbejder professionelt med detail- og producentmærker.Forfatteren Bente Stavad Mortensen har i knap 20 år arbejdet med mærkevarer og detailhandel. Hun er i dag kontaktdirektør hos reklamebureauet Andersen&Blæsbjerg.IndholdsoversigtForordKapitel 1. Magtforholdet mellem detailkæder og mærkevareproducenterKapitel 2. Kæden som mærkevare eller mærkevaren som kædeKapitel 3. Private label eller eget mærke - hvad er forskellen?Kapitel 4. Forbrugernes holdning til detailhandlens egne mærkerKapitel 5. Kan egne mærker sælges på andet end pris?Kapitel 6. OpsummeringKapitel 7. Det strategiske valg - Mærkevaremetodikker skræddersyet til detailhandlen og problematikker vedrørende udviklingen af egne mærkerKapitel 8. Hvor langt kan kædens eget mærke strækkes?Kapitel 9. Partnerskaber med gensidige fordeleKapitel 10. Den organisatoriske udfordringKapitel 11. Branding og markedsføring af fremtidens mærkevarerPerspektiverneReferencerNoterOm forfatterenStikordsregister