En haj til medier Forstør
Kategorier / sektioner:

En haj til medier (Bog, Indbundet)

Af: Trine May

Forlag: Gyldendal
Format: Indbundet
Sprog: Dansk
Serietitel: Fandango
Sideantal: 57
Dato for udgivelse: 10-8-2018
Udgivelse: 1. udgave, 2018.
Illustrator: Rikke Arentoft Poulsen
ISBN-13: 9788702259254
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Helle Madsen - Frk. Madsens tegnestue - Omslagsillustrator: Rikke Arentoft Poulsen
Fotograf: Thorkild Jensen
Illustrationsangivelser: ill.
År for denne udgave: 2018
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

2 - 5 hverdage

183,15 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Hvorfor er det så sjovt at se YouTube? Hvordan er et website bygget op? Hvad er forskellen på at lytte til en podcast og læse en historie? Det er nogle af de spørgsmål, bogen tager op.
En haj til medier er elevens første mediebog, og med afsæt i begrebet kommunkation, præsenterer den forskellige medier og vinkler på kommunikation både off- og online. Det overordnede mål er, at eleverne bliver mere reflekterede over deres medieforbrug og deres færden i den digitale verden. Bogen henvender sig til indskolingen og er en del af dansksystemet Fandango, men kan anvendes uafhængigt af dette - uanset hvilke materialer klassen i øvrigt benytter.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

En haj til medier

En haj til medier