Nedsat pris! Forstør
Kategorier / sektioner:

English from a Marketing Perspective: Get Ahead (Part 2) (Bog, Limryg)

Forlag: Øknom
Format: Limryg
Sprog: Engelsk
Sideantal: 128
Dato for udgivelse: 23-6-2009
Udgivelse: 2. udgave, 2009.
Nr. i serien: Bind: Part 2,
Redaktion: Maria Mellemgaard
Medforfattere: Anette Lind, Mai-Britt Fennefoss Nielsen
ISBN-13: 9788774148616
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill. i farver
Ophavsangivelse: Anette Lind, Mai-Britt Fennefoss Nielsen
Anvendelighed: Til brug for undervisningen i fagene engelsk A og afsætning A på hhx
År for denne udgave: 2009
Første udgivelsesår: 2009
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
Udgave: 2
Oplag: 1

5 - 10 hverdage

223,60 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Part 2 er en fortsættelse af Part 1. Bogen indeholder en kombination af afsætningsteorier, autentiske artikler fra engelsksprogede tidsskrifter samt øvelser.
Bogen er opdelt i tre kapitler: The 4 P´s, Competition og Innovation. Indeholder mange illustrationer og er i nutidens farver. Bogen er beregnet for de erhvervsgymnasiale uddannelser og lægger op til tværfagligt samarbejde.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

English from a Marketing Perspective: Get Ahead (Part 2)

English from a Marketing Perspective: Get Ahead (Part 2)