Nedsat pris! Erhvervsjura - for marketing og service
Kategorier / sektioner:

Erhvervsjura - for marketing og service (Bog, Hæftet, Dansk)

Forfattere: Kennet Fischer Föh, Bjarke Tinten, Anne Mette Bryde Nibe

Forlag: HansReitzels
Format: Hæftet
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788741264608
Udgave: 2. (01-07-2016)
Oplag: 1. (01-07-2016)
Første udgivelsesår: 2015
Indbinding: Hæftet
Sideantal: 372
Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard
Fagredaktør: Lars Bo Langsted
Originalsprog: Dansk
Formater / udgaver
261,00 kr

Status: Mangler pt.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Erhvervsjura - for marketing og service er i 2. udgave revideret og tilpasset de nye studieordninger.

Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.

Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar,  selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.

Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Erhvervsjura - for marketing og service

Erhvervsjura - for marketing og service