Nedsat pris! Erhvervsjura for marketing og service Forstør
Kategorier / sektioner:

Erhvervsjura for marketing og service (Bog, Hæftet)

Forlag: Hans Reitzel
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 371
Dato for udgivelse: 1-7-2016
Udgivelse: 2. udgave, 2016.
Redaktion: Lars Bo Langsted
Medforfattere: Kennet Fischer Föh, Bjarke Tinten, Anne Mette Bryde Nibe, Tom Bramminge Christensen
ISBN-13: 9788741264608
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard
År for denne udgave: 2016
Originalsprog: Dansk
Udgave: 2
Oplag: 1

Mangler pt.

261,00 kr

-13%

Vejl. pris: 300,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Erhvervsjura - for marketing og service er i 2. udgave revideret og tilpasset de nye studieordninger.


Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.


Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar,  selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.


Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer.


Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Erhvervsjura for marketing og service

Erhvervsjura for marketing og service