Nedsat pris! Erhvervsjura - for marketing og service Forstør
Kategorier / sektioner:

Erhvervsjura - for marketing og service (Bog, Hæftet)

Forlag: HansReitzels
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 408
Dato for udgivelse: 1-8-2018
Udgivelse: 4. udgave, 2018.
ISBN-13: 9788741271569
Produkt type: Bog
Bidragyder: Kennet Fischer Föh, Bjarke Tinten, Anne Mette Bryde Nibe
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard
År for denne udgave: 2018
Originalsprog: Dansk
Udgave: 4
Oplag: 1

Ikke udkommet, kan forudbestilles (01-08-2018)

Forventes på lager: 01-08-2018

261,00 kr

-13%

Vejl. pris: 300,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Erhvervsjura - for marketing og service er i 4. udgave revideret og tilpasset de nyeste studieordninger.Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar,  selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service. Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Erhvervsjura - for marketing og service

Erhvervsjura - for marketing og service