Nedsat pris! Evaluering i et dialogisk perspektiv Forstør

Evaluering i et dialogisk perspektiv (Bog, Hæftet)

Forlag: Dansk Psykologisk Forlag
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 227
Dato for udgivelse: 29-6-2010
Udgivelse: 1. udgave, 2010.
Oversætter: Ole Thornye
Redaktion: Jørgen Frost
ISBN-13: 9788777066696
Produkt type: Bog
Bidragyder: Kari Smith, Olga Dysthe, Bente E. Hagtvet, Solveig-Alma Halaas Lyster, Frans Ørsted Andersen, Ingvar Lundberg, Katrine Herrlin, Arne Mogensen, Anni Hensel
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Sabina Brandt, Sisterbrandt Designstue
Forord: Ole Thornye
Illustrationsangivelser: ill.
Originaltitel: Evaluering i et dialogisk perspektiv
År for denne udgave: 2010
Første udgivelsesår: 2010
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

Forlaget skriver: Print on demand. Leveringstid 3 - 4 uger efter bestilling

217,50 kr

-13%

Vejl. pris: 250,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Evalueringsbegrebet er et vigtigt begreb på mange niveauer og i mange sammenhænge, og her gælder det skolen, lærerne og eleverne.
Evaluering er en fælles opgave for skolen, dens elever og  lærere, og det er vigtigt at fastholde det dialogiske perspektiv. Ved at sikre dette bliver evaluering ikke bare en afslutning på noget, men noget som motiverer og giver konkrete råd til det videre læringsforløb.
Et dialogisk perspektiv på evaluering er derfor afgørende for, at skolen på lang sigt kan opnå de resultater, den ønsker. Forfatterne behandler evalueringsbegrebet både teoretisk og praktisk, og de diskuterer forskellige opfattelser af begrebet samt de konsekvenser for praksis, de forskellige opfattelser kan medføre.
Evaluering er et relevant tema for alle, som er interesseret i skolens dagligdag og udvikling. Bogen henvender sig derfor både til studerende på læreruddannelsen, lærere, skoleledere og skolepolitikere.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Evaluering i et dialogisk perspektiv

Evaluering i et dialogisk perspektiv