Feedback viser vejen til læring: Vejledningshæft til anvendelse af feedbackplakater i arbejdet med feedback og læringsmål Forstør
Kategorier / sektioner:

Feedback viser vejen til læring: Vejledningshæft til anvendelse af feedbackplakater i arbejdet med feedback og læringsmål (Bog, Paperback)

Af: Kirsten Hyldahl

Forlag: Dafolo
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Sideantal: 48
Dato for udgivelse: 21-4-2015
Udgivelse: 1. udgave, 2015.
ISBN-13: 9788771602951
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2015
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

2 - 5 hverdage

485,65 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Pjece samt 4 stk. plakater
Feedbackplakater (4 stk. A3-plakater) og tilhørende vejledningshæfte Feedback viser vejen til læring

Feedback er en af de faktorer, der har størst betydning i forhold til at øge elevens læringsudbytte. Feedback kan gives af læreren, kammeraten og eleven selv. Det kræver dog øvelse at blive bevidst om sin egen læreproces og ikke mindst give sig selv feedback undervejs. Dette er en sampak med fire A3-plakater og et vejledningshæfte.

Med de fire plakater i klasserummet hjælpes eleverne (og deres lærer) godt på vej! De fire plakater er: Hvad er dit mål? (feed up)

Hvor er du nu i forhold til målet? (feedback)

Hvad er næste skridt for at nå målet? (feed forward)

God feedbackkultur

Vejledningshæftet giver konkrete forslag til brugen af feedbackplakaterne i klasserummet og i teamsamarbejdet. Den giver en grundig indføring i John Hattie og Helen Timperleys feedbackmodel og de tre feedbackspørgsmål, som er rygraden i en god feedbackkultur. Hæftet beskæftiger sig desuden indgående med læringsmål og giver gode eksempler på formuleringen af læringsmål og succeskriterier på flere niveauer.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Feedback viser vejen til læring: Vejledningshæft til anvendelse af feedbackplakater i arbejdet med feedback og læringsmål

Feedback viser vejen til læring: Vejledningshæft til anvendelse af feedbackplakater i arbejdet med feedback og læringsmål