Nedsat pris! Finansiel markedsføring
Kategorier / sektioner:

Finansiel markedsføring (Bog, Hæftet, Dansk)

Forfattere: Hans-Henrik Søndersted-Olsen, Sonja Juhl Madsen, Poul K. Faarup

Forlag: HansReitzels
Format: Hæftet
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788776757267
Udgave: 1. (27-01-2010)
Oplag: 2. (28-06-2010)
Første udgivelsesår: 2010
Indbinding: Hæftet
Sideantal: 368
Omslagsgrafiker: 2krogh
Originalsprog: Dansk

Levering: 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Denne lærebog, som er baseret på 2007-udgivelsen Afsætning af finansielle produkter, er nu yderligere målrettet til finansøkonomuddannelsen og andre uddannelser inden for den finansielle sektor. Læseren får viden om fx finanssektorens strategiske overvejelser og de finansielle kunders købsadfærd på såvel B2B- som B2C-markedet. Bogen sætter således den studerende i stand til at forstå begreber som segmentering, målgruppevalg og positionering samt mål og strategier på både erhvervs- og privatkundemarkedet. En række nye cases og eksempler forholder sig til problemstillinger inden for bl.a. rådgivning af erhvervskunder, ejendomsmarkedet samt  bank og realkredit.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Finansiel markedsføring

Finansiel markedsføring