Nedsat pris! Forstør
Kategorier / sektioner:

Fokusgrupper for begyndere: en praktisk håndbog (Bog, Paperback)

Af: Mette Reinhardt Jakobsen

Forlag: Frydenlund
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Sideantal: 92
Dato for udgivelse: 5-12-2010
Udgivelse: 1. udgave, 2011.
ISBN-13: 9788778878816
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2011
Første udgivelsesår: 2011
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 2

Mangler pt.

Levering inden jul: Kan ikke garanteres

Formater / udgaver

Bog
Paperback
173,15 kr
epub
166,40 kr

173,15 kr

-13%

Vejl. pris: 199,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Fokusgrupper er en nem og overskuelig måde at få forbrugerens mening på. Men brugen og afholdelsen af en fokusgruppe bygger på en række kvalitative metoder, som alt for mange ikke har haft tid til at sætte sig ind i. Det egentlige udbytte af fokusgruppen bliver derefter. 
Fokusgrupper bør kun overvejes, hvis man har både tiden og ressourcerne til at gennemføre dem sammen med den rette, kvalitative indstilling. Bogens pointe er, at fokusgrupper ikke er en ensidig størrelse, og at man ikke får et fast testresultat ud af gruppen. Til gengæld hjælper deltagere i en god fokusgruppe med at forstå sammenhænge, fænomener og livsforståelser.
Fokusgrupper for begyndere er en praktisk håndbog i, hvordan man etablerer og afholder fokusgrupper. Det er en bog for virksomheder, der skal til at i gang med processen, og som mangler viden på området. Og det er en bog for de mange studerende, der som led i eksamensopgaver og undervisning ´lige´ skal lave en fokusgruppe. 
Med denne bog i hånden bliver antallet af fejl minimeret, og det konkrete udbytte af fokusgruppen øget betragteligt. Til glæde for både virksomheden eller de studerende samt gruppens deltagere.
Mette Reinhardt Jakobsen er cand.mag. og journalist. Hun har i mange år arbejdet som moderator af fokusgrupper i Frankrig og Danmark. I dag arbejder hun som specialist i kvalitative analysemetoder, målgruppetænkning og brugerinddragelse.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Fokusgrupper for begyndere: en praktisk håndbog

Fokusgrupper for begyndere: en praktisk håndbog